Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Könyv képes leírás - Online reklám.tlap.hu
részletek »

Könyv - Online reklám.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: online-reklam.tlap.hu » Könyv
Keresés
Találatok száma - 10 db
Célzott online reklám

Célzott online reklám

Internetes hirdetésre évről évre egyre többet költenek a világban. Ennek jelentős részét - az USA-ban például a felét, a szomszédos Ausztriában pedig 30 százalékát - ma már pay per click (PPC) reklámra, vagyis fizetett keresőhirdetésre fordítják. Célzott online reklám - keresőmarketing a gyakorlatban című könyvünk gyakorlati szemszögből mutatja be ezt a hazánkban is egyre népszerűbb hirdetési módot. Segítségével így Ön nemcsak magát a reklámformát ismerheti meg alaposan, de hatékony PPC kampányokat is indíthat.

Marketing a hálón

Marketing a hálón

A marketing jövője a kölcsönös párbeszédben rejlik. A kommunikációban jelentkező hatalmas zaj indokolttá teszi, hogy ne a vásárlókhoz beszéljünk, hanem a vásárlókkal. A YouTube, a MySpace, az iwiw - a közösségi portálok, valamint a blogok a legígéretesebb eszközök a fogyasztók eléréséhez. A Marketing a hálón megmutatja a marketingeseknek és cégüknek, hogyan alakíthatnak ki kötődést a vállalat iránt a vevők körében, miként építhetik fel a vevőközösségeket, illetve hogyan érhetnek el maximális nyereséget e korban, amelyben a bőség zavara uralkodik a marketing területén. Larry Weber író, a közösségi média elismert szaktekintélye új eszközöket és platformokat ismertet meg velünk, és megmutatja, hogy az azonnali eredmények és növekedés érdekében miként alkalmazhatjuk őket. A mai marketinges él a világháló adta lehetőségekkel. Csatlakozik a közösségi hálózatokhoz, illetve olyan hálózatokat szervez, amelyekhez az emberek szívesen tartoznak - így párbeszéd jön létre a marketing és a vevők között, valamint a vevők körében is. Az olyan hálózati oldalak, mint a MySpace, a Facebook, sőt még a Flickr is, tökéletes fórumot nyújtanak ehhez az újfajta párbeszédhez.

Online aranybánya

Online aranybánya

1. Miért éppen online hálózatépítés. Az online MLM rendkívül kényelmes. Az online MLM-ben nincs elutasítás. Az online MLM nélküled is működik. Nem fontos, hogy számítógépes vagy internetes tapasztalataid legyenek. Üzleti és MLM-es weboldalak az Interneten. 2. A jól működő online hálózatépítő rendszer. 3. Az értékesítő weboldal. Az értékesítő weboldal célja és tartalma. Hogyan érdemes domain nevet választani. Az én történetem írd meg, hátha a látogató magára ismer. Tartsd frissen a blogodat, írd le a sikereidet és a kudarcaidat. Milyen a jó hálózatépítő honlap szerkezete. Mért fontos a webáruház. Minden e-mailre válaszolj 24 órán belül.

Online marketing

Online marketing

A marketing szakma szerte a világon örömmel fogadta az internet megjelenését, napjaink túlzsúfolt értékesítési rendszereiben megjelent egy új, kapacitásainak még csak töredékéig kihasznált új értékesítési és kommunikációs eszköz. Hamar rádöbbentek a téma kutatói, hogy itt nem csak egy egyszerű újításról és modernizációról van szó, hanem egy olyan új eszköz és szemlélet jelent meg az üzleti életben, amely átalakítja a meglévő üzleti modelljeinket, s új lehetőségeket nyit a globális értékesítés és kommunikáció terén. Sorra jelentek meg itthon is az internet műszaki kérdéseivel foglalkozó hazai és külföldi szakkönyvek. A gazdasági alkalmazások elemzése sajnos nem kapott ilyen nagy publicitást, csupán néhány amerikai könyv fordítása jelentette a nyomtatásban itthon elérhető magyar nyelvű szakirodalmat.

Online marketing kézikönyv I-II.

Online marketing kézikönyv I-II.

Az információtechnológia fejlődése gyökeresen új lehetőségeket teremtett a termékek és szolgáltatások értékesítésében is. Az online marketing ennek a fejlődésnek a szülötte, amely az Internet terjedésével egyre nagyobb szerepet kap. Daniel S. Janal könyve a legkíválóbb áttekintése a szakterületnek. Több nyelvre is lefordították és már az Egyesült Államokban, a szerző hazájában is több kiadást megélt.

Hirdetés
Online médiatervezés

Online médiatervezés

Az Online médiatervezés tanulmány (pdf) elsősorban azoknak a szakembereknek szól, akik ügyfél oldalon foglalkoznak online marketinggel, ezen belül is online kampányok média ügyeinek intézésével. A tanulmány célja elsődlegesen az ügynökségekkel való munka megkönnyítése, de hasznos ismeretekkel szolgál azok számára is, akik maguk szeretnék intézni az online hirdetésekkel kapcsolatos teendőket. Az ügyfél oldali marketing szakemberek mellett segítséget nyújthat ez a tanulmány azoknak is, akik: online sales-esek, és szeretnék jobban megérteni a médiatervezők gondolkodását, szempontjait, szakdolgozatot írnak és szeretnének képbe kerülni, bármilyen egyéb ok miatt érdeklődnek az online médiatervezés iránt.

Online stratégia kialakítása

Online stratégia kialakítása

Nem kell zseninek lennünk, hogy rájöjjünk: az internetet többé nem hagyhatjuk figyelmen kívül. Az internetes kereskedelem úgy virágzik, mint még soha. Vállalatunk versenyképessé tételéhez elengedhetetlen egy online stratégia. Hogyan lássunk neki a stratégia kidolgozásának? Matt Haig mindent megmutat, amire szükségünk van a siker biztosítása érdekében. A könyvből megtudhatjuk: miként kell e-auditot készíteni; miként lehet hatalmas szállítói láncot felépíteni; miként tudunk a világ minden tájáról ügyfeleket vonzani; miként teremthetünk online márkát; miként egyesíthetjük online és offline tevékenységünket; miként használhatjuk hatékonyan a vírusos marketinget; miként kommunikáljunk ügyfeleinkkel. Mindenekfelett pedig megtudhatjuk, hogyan tehetjük az internetet az egyik legfontosabb marketingeszközünkké.

Online üzlet és marketing

Online üzlet és marketing

'Rövid idő alatt nagyot változott a világ, az internet különc újdonságból életünk nélkülözhetetlen része lett. Természetessé vált, hogy otthon vagy az irodában, sőt egyre inkább mobilról is online vagyunk. Az elmúlt évtizedben dinamikus fejlődés jellemezte az online tartalomszolgáltatást mind mennyiségi, mind minőségi oldalon. A fejlődés olyan gyors, hogy szinte lehetetlen nyomon követni, ezért is érdemes megállnunk egy pillanatra és áttekintenünk, hol tartunk ma, milyen új technológiák állnak rendelkezésünkre, milyen újfajta fogyasztói igényekkel kell szembenéznünk. Ebben nyújt segítséget ez a könyv.' (Liptay Gabriella)

Reklám az interneten

Reklám az interneten

A gazdagon illusztrált kézikönyv részletesen bemutatja az internetes marketingben rejlő különleges lehetőségeket és a rohamléptekben fejlődő online reklámozás eszközeit. Elkészítéséhez a szerzők sok száz honlapot tanulmányoztak át, így valóban a létező tendenciákat írják le. Foglalkoznak többek között az internetes direkt marketinggel, a reklámok mérési módszereivel, pozicionálásával, árképzésével, az online piackutatással, a reklámvásárlás folyamatával, a reklámok értékesítésével. Mintát ajánlanak az online médiaajánlat elkészítéséhez, és megmagyarázzák az internetes reklámozás legfontosabb szakkifejezéseit.

Hirdetés
Reklámozás és marketing a médiában, kábelen és a világhálón

Reklámozás és marketing a médiában, kábelen és a világhálón

A tankönyvnek is kiváló kötet, amelyet kiváló szakemberek írtak, megismertet a promóció céljaival, a reklámkutatás fortélyaival, a sajtó, a közszolgálati, a kereskedelmi, a kábel- és a helyi televíziók nyújtotta hirdetési lehetőségek hasznosítási módjaival, beavat a reklámköltségvetés készítésének rejtelmeibe, valamint a globális és a nemzetközi marketing tudományába. A kötet egyedülállóan szól az új online-kommunikáció jellemzőiről, részletesen a Web szüntelenül bővülő kereskedelmi lehetőségeiről, s teljesen új fejezet foglalkozik az interneten történő értékesítéssel, a neten élesedő piaci versennyel és a világháló reklám célokra való hasznosításával. E könyvet haszonnal forgathatják a marketing, a kereskedelem, a márkázás, a reklám, a reklám-design, a nyomtatott és az elektronikus média, az internetes értékesítés szakemberei, s minden érdeklődő, akit a XXI. század új technikái és új kommunikációs módjai érdekelnek.

Tuti menü