Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Cikkek képes leírás - Online reklám.tlap.hu
részletek »

Cikkek - Online reklám.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: online-reklam.tlap.hu » Cikkek
Keresés
Találatok száma - 5 db
Leggazdaságosabb online hirdetés

Leggazdaságosabb online hirdetés

A keresőoptimalizálás (SEO) a létező leggazdaságosabb online marketing technika, hiszen nem másoktól veszünk reklámfelületet, hanem saját oldalunk fejlesztésére költünk; olyan oldalakon hirdetünk, amit csak a 'reklámokhoz' való hozzáférésre használnak; hirdetésünket pedig nem reklámként, hanem egy jónevű szolgáltató javaslataként értékelik. Befektetés saját oldalunk fejlesztésébe. Amikor hirdetési felületet vásárlunk egy másik weboldalon, azzal a hirdetést megjelenítő weboldal fejlesztését támogatjuk. Oldalunk a hirdetésből csak addig profitál, amíg reklámunk éppen megjelenik az oldalon, a hirdetést megjelenítő weboldal pedig éppen az általunk fizetett összegből tudja fenntartani és tovább fejleszteni weboldalát.

Letarolják a reklámpiacot a fejlődő országok

Letarolják a reklámpiacot a fejlődő országok

A korábbi 4,6 százalékos helyett 4,2 százalékos globális reklámpiaci növekedést jósol idénre a ZenithOptimedia, a költést a japán katasztrófák és a közel-keleti zavargások fogják vissza. Egyiptomban például - amely messze a legnagyobb reklámpiac a zavargások és forradalmak érintette területen - gyakorlatilag egyáltalán nem volt televíziós hirdetés a forrongás alatt, s a cégek később is nagyon óvatosak voltak a reklámok tartalmát és elhelyezését illetően. A japán tévé- és rádióállomások majdnem minden reklámidejüket közérdekű információk továbbítására használták a földrengéssorozat utáni hetekben, az áramszünetek és terjesztési nehézségek pedig további hónapokra fogják vissza jelentősen a médiafogyasztást.

Megéri a pénzét az online hirdetés?

Megéri a pénzét az online hirdetés?

Mitől függ az online eszközök hatékonysága, s mikor melyiket célszerű használni? Megéri interneten hirdetni? A Háló ezekre a kérdésekre kereste a választ. Az internetpenetráció növekedésében rejlő lehetőségeket egyre több cég ismeri fel, ezért költ fokozatosan többet online megjelenésre. A TNS Média Intelligence piackutató cég felmérése alapján az idei év első felében a legtöbbet, közel 303,6 milliót a gépjárműszektor áldozta online hirdetésekre. A legkevésbé hatékonynak pedig a műtrágyaipar tartja ezt a csatornát, mivel mindössze 50 ezer forintot költött ugyanerre a célra. A kép cégek szerinti csoportosításban változik. Az utolsó helyen a gumiabroncs- és felnikereskelemmel foglalkozó Abaqua Kft. áll, közel 16 ezer forintos költéssel, a Renault Hungária Kft. viszont már 48,2 milliót fordít internetes reklámokra. ...

MiniCRM Blog

MiniCRM Blog

A MiniCRM blogban szakemberek által írt online marketing témákban cikkeket olvashat. Blogunk célja, hogy cégvezetőknek, marketingeseknek, értékesítőknek, vagy csak az online marketing témában érdeklődők számára, olyan hasznos információkat, tippeket-trükköket osszunk meg, amelyeket a hétköznapi munkafolyamataik során is sikeresen alkalmazni tudnak. Cikkeinket nem csak az információközlés céljából hozzuk létre, hanem nagy hangsúlyt fektetünk a hozzászólásokban felmerülő kérdések megválaszolására is, ezzel is erősítve olvasóink elégedettségét. Hozzászólásokban örömmel fogadunk nem szakemberek, hanem az online marketing témában érdeklődők kérdéseit és véleményét is! Cikkeinket folyamatosan bővítjük, ezzel is biztosítva a téma aktualitását!

Vállalkozás online - cikkek, hírek, információk

Vállalkozás online - cikkek, hírek, információk

Friss cikkek A sikeres vállalkozó cselekszik és nem álmodozik IX. Regionális Tanácsadási Konferencia - az önkéntesség jegyében Sales Technikák: Hogyan jussunk túl a hideghívás félelmein Kis értékű - 100.000 Ft alatti beszerzési értékű tárgyi eszközök nyilvántartása Külföldről jött a segítség Próbáltad már a kötéltáncot? - Esettanulmány 7 dolog, amire a vevődnek biztosan szüksége van! Építsünk termékpiramist! - I. rész Hitel helyett kockázati tőke Mit várnak el a webáruházak látogatói?

Tuti menü